Rocky

Burn baby burn - AHHH I'm on fire!

Visst är det skönt och ha såna där dagar när man leker förlamad hund och inte gör ett smack. Jag har en sån dag idag. Det ända vettiga jag har gjort är att ha försökit slagot rekord i "hurlängekanjagsittaisoffanutanattröramig" vilket i o försig gick käpprätt åt helvete eftersom sötEm kom med cigg till mig. Var ju för tillfället en otroligt röksugen, soffsittande och förlamad hund :)  Imorgon däremot får jag skippa förlamad hund livet och istället konka på mig det stora ansvaret som galen gasell när jag (på löningsdag) ska begé mig in till big city och leta finfint! Är ute efter lite saker till lgh:ten, bla lite väggdek. och köksredskap.. Åhhh, jag vill ha en ny klocka! Kommer säkerligen vara så dum att jag köper en fast jag vet att jag inte behöver en fast jag vill ha en så jag köper nog en ändå.. HAHAHA! Och så blir det storhandling. Sambo och jag ska inhandla lite saker till vårt apfula kylskåp som leker 70tal så vi slipper äta torr pasta. Usch! ska aldrig äta torr pasta igen. Eller jo det ska jag för det finns ingenting godare än makaroner, bacon och massor av chilisås!! GE MIG!

Nu ska jag käka. Tugga tusen för jag är sååååå hungrig!



Li + Set + Bebis = plus one!


RockyBoo™ - Din tickande bomb babyboy!

                                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0