Rocky

Viskar inne i mitt huvud att nu jävlar får du vakna RockyBoo!! Kanske inte så lätt att vakna från det zombie-liknande tillståndet jag befinner mig utan lite mer våldsamma medel men icke. Kassatjänst vilket innebär att jag inte kan dunka huvudet i väggen, kedjeröka, slå mig själv i ansiktet eller ta en riktigt fint sittandes grogg för att skrämma tröttheten långt åt fanders. Så jag sitter fast. Här. Med tröttheten som enda vän. Han är rätt trevlig men vi kommer bättre överens i sängen ;) Gick på vid 8 imorse och kör till tre. Försöker intala mig att timmarna ska gå fort men det är svårt när man stirrar på en vit klocka med röda visare som visar sekund för sekund. Kanske skulle ta och knäcka sekundvisaren. Eller montera om den så den går jättefort :D Partytime ikväll. Pappi hämtar upp oss vid 5 o kör in oss till staden - Wasa- Norrköping för att vi ska kunna göra vår närvaro oförglömlig på medlemsfesten ;)


Sömnproblem 2000. Jag tycker inte om att sova. Bara slöseri på tid enligt egen mening. Tänk vad mycket man skulle kunna göra istället för att sova. Men nu gör ju människan det. sover alltså. Vare sig jag vill eller inte och framåt småtimmarna börjar jag också gäspa och längta efter en varm säng att krypa ner i. Allt detta - Människans behov av att sova bort en livsstid - blir ju inte bättre av att jag när jag till sist gett med mig och ligger i sängen inte kan somna. Jag provar allt. Vickar påtårna, stirrar i taket, andningsövningar.. Name it - I've tried it!


Men ni underbara lilla patetiska människor nu ör det nog dags för mig att sluta blogga för chefen smyger omkring som en liten mus på extacy med ett "jobbadinlillasnorungeannarsjävlar" uttryck i ögonen. Okej musis, blogg is down. För den här gången ;)



RockyBoo™ - Dead woman walking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0