Rocky

Sanning eller konka idiot?


Sambo, Emelie, jag och nytillskottet för ikväll Ela sitter i lägenheten och är i full fart med att lägga korten på bordet. Här ska det spelas sanning och konka för hela slanten och jag hoppas på att få reda något riktigt snuskigt och förbjudet från tjejerna.. Det skulle jag sova gott på. Haha! För övrigt så har jag tagit ledigt från internet i två heeela jävla dagara och det riktigt kliade i fingrarna när jag åkte och hämtade the laptop.. Körde med den i knät och förklarade högt och kärleksfullt att mammis home again!

Helgen har hitills varit lugn förutom gårnattens underbaqrt härliga *not* färd till en viss familjegård ute i bushen.. Hmm, tur för dig din jävel iaf att du inte ville åka med för det hade du inte fått ändå.. Vi ville bara göra oss förtjänta av dom lättlätta pengarna! Puss på den du! Idag har det varit stan på liv och död när jag gjorde ett besök på k-rauta och inhandlade det sista barmaterialet.. så imorgon ska de byggas snygging.. byggbyggibyggas!

Men men, tjejerna stönar och slemmar i väntan på att få dela med sig av sina enormt äckliga fantasier och erfarenheter av det motsatta könet som vi här och nu kan kalla jatyckerniskatorkaeriarsletochbörjabeteersomnormaltmänniskor! Haha..


Att vara ett sexuellt barn är inte fel! så d så!


RockyBoo™ - konkamästarinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0