Rocky

Just like that släppte den irriterande skrivkrampen som hängt över mig i tre lååånga dagar. Var som att den lekte nuskavifåLissansuperirriterad och placerade sig på mina axlar. Ja, den vann - men nu är den borta :P

Har senaste dagarna, då jag varit oförmögen att skriva, gjort både det ena och det andra. Har till och börjat med byggt klart baren - eller till 99% iaf. Den är helt funktionsduglig nu och det ända som saknas är tredje listen, två plattjärn, skarvsladd and we're ready tog go mother fucker! Annan sak som jag gjort är att jag har äntligen, i sista sekund införskaffat mig en ny mobiltelefon! Min gamla minidatorla ju av mer och mer för varje dag och äntligen kan jag slänga den i väggen. fast det kommer jag inte göra ändå för den är i tillräckligt gott skick för att spara och utnämna till akutmobil :) Nya mobilen ligger finfint på micron för tillfället och spelar musik - HÄRLIGT! Blev en W350 tror jag den hette - Helt okej för billiga pengar and I loooove it! Tredje och sista STORA saken är att vi i familjen Moberg/Angefuhr nu är plus one! Lilla Texas har anlänt till lgh:ten och håller för tillfället på att sätta Bebis på plats - HAHA som om det skulle hända! Lillskiten åker på stryk om han vill ngt ;) Svartvit, långhårig liten sparv är det - Hur söt som helst (Fast lite ful)


Nu ni så brinner kyckligen snart och jag har verkligen ingen lust att käka sot till middag.

Höres och synes!




RockyBoo ™- The winner in the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0