Rocky

För att citera Emelie så hoppar jag upp och ner - skriker och gastar - att NU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR TILL LÖRDAG!!! Ne, lördag ligger runt knuten och morgondagens dricka ligger och vilar i bilen efter en svakig färd hem ;) Blev vodka till den förbannelse - cirkus 2 liter - som ska innehavas imorgonkväll. Förhoppningvis utan diversa uppkastningar och illamåenden.

Sitter hos mammi. Har varit hos pappi och lekt som en idiot med Gogo o Mandimus. Han är galen den grabben. Märks att han är syster till mig :D Vidare till gumms om ca 20 minuter och sen snabbt som vesslor till ica för att handla tacos och hämta upp Linut :P Kvällen blir lugn för min o tjejernas del men borta på folkets hus kan jag slå i backen på att det kommer vara människor i varje hörn, bråk, fylla och alldeles alldeles underbart :D Men icke, jobb imorgon och party på kvällen så det blir att hålla sig i skinnet och stanna inne :P


Skyy vodka - finfint i skistan


RockyBoo™ - Nykter i 24 timmar till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0