Rocky

Som den vinbög jag så nyligen kommit att bli sitter jag nu åter igen, för 6e dagen i rad o smuttar på mitt finfina champangeglas fyllt med vin och sockerdricka! Lina, johnny och Tobbe står med mig i köket medans jag bloggar och vrider min, annars så fina träskulptur, till en Hitler-liknande figur med armen i högsta hugg.

För övrigt så har jag idag på riktigt påbörjat bygget av baren och resultatet kommer att bli enastående. Sandpapprar, spikar, skruvar och i största allmänhet misshandlar jag dom så, från början, otroligt fula pallarna jag så generöst fått från jobbet. Men med en touch av Lis så blir den super!

Över till annat och absolut ingenting så är jag, som ni kanske märker, inte på sådant jätteblogghumör idag utan skriver bara för att filmen som vi ser på just för tillfället är riktigt tråkig. Mer inlägg i RockyBoo-anda kommer att dyka upp i dagarna och då kan jag garantera många skratt ;) Eller vad säger du Emelie!? Haha!

Syns på stan megaidiot!


RockyBoo™ -En liten del av ditt hjärta!!

Kommentarer
Postat av: emelie

Haha, det hoppas jag verkligen gummsi xD Det kommer garanterat att bli mycket skratt :D

2009-01-06 @ 16:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0