Rocky

Som kattkvinnan från "The unitde states" dundrade jag, sådär tre minuter försen, in på jobbet med övre delen av ansiktet fastfruset i en typ "oh vad sa sara dååå?" min med ögonbrynen uppe i hårfästet ;) Gick upp vid tolv imorse och gladde mig åt att vår lilla stjärna solen valt att titta fram så vackert över lilla viken just idag. Nu i efterhand är jag bara svinförbannad på att han fick mig att tro att det var skönt, eller åtminstonde inte så satans kallt. Vindne kändes som istappar kom flygandes mot ansiktet och hade jag kommit fram till jobbe en minut senare så hade jag förklarat krig mot moder natur och kastat upp AK47 som jag så praktiskt alltid bär med mig i fickan! Mammas älskling. Frågan är ju bara vad jag skulle ha skjutit emot. Vem fan är Moder Natur :S Det skulle nog få blir en gammal kärring som blev utpekad till det och så skulle jag klä henne i lite löv och ställa henne inför krigsrätt där hon skulle få svara för sina synder :D Nu blev det ju inte så för jag kom ju fram till jobbet i tid.. PUH! annars hade jag haft eftermiddagen fullspikad.

 Från inget till annat så har Lina och jag nu börjat fått ordning på vårt ställe. Köksbordet är uppsat, barens grund byggd, vitrinskåp och diverse vägghyllor hänger på plats med hjälp av Freddy, Pappa och en jävla massa betongplugg. Själv så lekte man ju, för att citera Johnny o Lina, byggare Bob i förrgår och igår med skyddsglasögon, flanellskjorta och borrmaskin i högsta hugg. Baren blev faktiskt riktigt jävla snygg och jag är supernöjd. Nu är det bara att skaffa skivmaterial och lite annat smått och gått och sen är den färdigt att intas för konsumering av icke barnvänliga drycker :D



Hörs o synes, nu vill jag gå o ta en cigg!

RockyBoo - Barbyggare/Hemmafru


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0