Rocky

Jag anser faktiskt att ett "God Morgon" är överskattat. Samma sak med God natt. Egentligen, varför säger man det? som om en människa kan påverka hur jag sover eller vaknar genom att säga det? Visst, okej, kanske somnar lite gladare eller vaknar lite mysigare men rent generellt - det gör ju inte sådär värst mkt för mänskligheten :S

För övrigt så började den här veckan supersegt. Var ledig i en hel vecka och hade planerat asmycket men så fick ja inte ens sovmorgon första dagen :( Kör till 6 ikväll.. Mååååååånga timmar kvar...  Blir ett sånt där litet inlägg nu. Har ingen lust att skriva egentligen så då är det bättre att jag skippar det halvt o hållet.

Eller vad säger du Emelie "Oooh, look at me! Här sitter jag och skiter min egen grav" HAHAHAHA

Hörs


RockyBoo™ -Ryggvärk personifierad


Kommentarer
Postat av: Mams

Amen.. åkte du på att jobba ;-/

fast e ju bra lönemässigt =)

Hörs senare. Puss Puss ILY <3

2009-01-12 @ 11:14:24
Postat av: Anonym

Hahaa, aa verkligen xD Den bilden gjorde min dag bättre(eller i alla fall lite roligare) :P

Kramkram <3

2009-01-12 @ 19:23:38
Postat av: Emelie

Hahaa, aa verkligen... Den bilden gjorde min dag lite bättre(eller i alla fall lite roligare) xD



Kramkram <33

2009-01-12 @ 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0