Rocky

Det är lätt att leva när livet leker rätt. Superdag på jobbet bakom mig om ungefär 45min. ska väl inte säga för mkt för med min tur så brukar ju alltid ngt hända som förstör allt allting men ICKE - I won't let det hända! Så d så! Julgranis togs bort förut. Daniel hjälpte mig att få ut den fina ut på lagret och sen upp på loftet där den ska stå ett tag. Jag blev tillsagd av ena chefen att  plocka bort allt glitter och pynt och andra chefen sa till mig ställa den som den var men trä en plastsäck över den. Tack du gode att inte tredje chefen va här och härjade om vad han tyckte skulle hämnda med grnais för då hade jag fått hjärnsläpp och lekt orangutang på golvet ;) Sagt och gjort så står nu granis på loftet. Chef nr 2 var den enda chefen på plats så han fick rätt så pyntet är kvar och granis ser numera ut som en missbildad negerpitt.. Ooops ;) 


Chef nr 2 kom bort till kassan förut så jag fick en liten paus. Ut snabbt som en vessla och rökte en förbannat god cigg och en snabbt in igen. När jag kommer ner står chef nr 2 med munnen full av en naturfärgad sörja som kletat sig fast mellan tänderna och ner i svalget. Han flinar och berättar (med sörjan flygandes ur munnen) jag har inte gjort ngt.. Ne inte alls tänker jag när jag ser att det bara är smulor kvar i påsen som tidigare innehöll mkt fina och goda cashewnötter :P Precis innan ska pysa iväg för att arbeta med sitt (kolla mail o.s.v) så vänder han sig om till mig, börjar skratta och säger sedan vet du vad jag har gjort?? Ne svarar jag och tänker nu har han gjort ngt dumt igen.. Då säger människan "Jag har sprutat vitt skum i mushålet" Jag tittar på honom och undrar vad han käkade till lunch idag (lite råttgift kanske?) varpå han säger "Och det som blev över la jag i din jacka" AHHHHHHHH! Jag trodde jag skulle dö! Men sen berättade chef nr 2 att vad han menade egentligen var att han hade tätat ett hål i väggen som han trodde var en musingång.. HAHAHAHAHA!!




Kan man verkligen heta så?


Rockyboo™ - Kalaspingla på äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0