Rocky

Jag förklarar härmed krig mot moder Natur. Ställer henne inför krigsrätt och ska tamigfan vinna. Alltså visst wonderwoman, du styr över väder och vind men du kan faaaan inte styra över mig. Du fick mig att gå med luva till jobbet. LUVA! Jag går inte med luva (om den inte sitter på satans snygg hood-jacka typ Ed Hardy stil) eftersom det oftast förstör min supersnygga frisyr. Okej idag ger jag dig credit för att håret är snyggare än någonsin, tackar och bugar för det wonderwoman BUT YOU'RE STILL GOING DOWN! Om ni känner för att titta på min superfrilla så är det bara att komma förbi Ica Vammar. Jobbar fram till 6 så i ca 5 timmar till kommer min snygga nuna etsa sig fast på övervakningskamerorna! ;)

Var ju lite sådär halvklantig häromdagen och lyckades på ngt vänster slita loss halva nageln på mitt högra pekinger. aj! Men skdan är reparerad med en finfint Hello Kitty-plåster och håller på att läka vilket emmellenaåt resulterar att mitt finger ser ut som ett likblekt russin. Lite beroende på hur länge jag låter plåstret sitta innan jag byter.

Natten bjöd på en sjujäkla sömn och jag vaknade inte förrän Lina väckte mig fem i 8 o sa att hon skulle "dra t plugget" så nu fick ja fan i mig gå upp eftersom jag själv skulle jobba om en timme. Men jag gick inte upp, hihi! Hon skrev ett sms vid kvart över och frågade om jag var uppe varpå jag svarade jaa fast jag egentligen låg i min underbart sköna varma säng o gosa med Bebis. Var ju uppe en snabbis vid 8 och tog en cigg o kolla till håret som låg så pass snyggt att här behövdes ingen plattång ;) Fast däremot så råka jag somna med mitt fina klistermärke som löd "Bäst just nu" som jag å fint hade placerat i pannan så när jag imorse gick upp o upptäckte detta var katastrofen ett faktum. Under det fina klistermärket dölje sig ett, ungefär 4*3 cm stort märke som INTE GICK ATT SMINKA ÖVER. Så ni kära små läsare som kommer in för att checka in min dödssnygga frilla kan ju bortse från märket som (visserligen passande nog) gömmer sig under luggen. Haha


Men men. Kassan kräver min när och ömhet och kommer väl fortsätta bråka med mig tills dess att jag kickat skiten ur han så han inte funkar alls :P


RockyBoo™ -Kvinnornas kvinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0