Rocky

Jag har kommit underfunn med att jag är en gnällig person. Och det är inget kul att vara det! I brist på annats satt jag förut o läste min egen blogg (yeah fuckers, det kan ni kalla självgod. Skulle aldrig få för mig att läsa ngn annans blogg) och upptäckte att jag i nästan varje inlägg skriver ngt som är dåligt :( Ne nu jävlar RockyBoo, upp med livsandan och glädjas åt det jag har. Inget mer gnäll och tjat om vad som skulle kunna vara bättre eller saker som jag vill ha, har ont eller vad i satansgatan nu det än gäller! Jag lever, jag andas och jag kan terra så många jag vill - DRÖMLIV fasiken ;)



Nya RockyBoo frågar sig själv varför "korv" dyker upp på så många ställen. Vart man än vrider och vänder sig så hänger och slänger korvarna där. I våra tankar, tidningar, på stan.. Jaa vart man än vänder nosen så kan vi vittra lukten av korv på väg. Till exempel i lördags hade jag en intressant konversation (eller konversation o konversation, tjejen skrek mest tyckte jag) med, för tillfället, tre rätt så packade, brudar. I baksätet påvägen hem, Efter vårt depåstopp där korven inhandlades, skriker en av tjejerna "Stanna bilen!!" Föraren, som då inte var jag, stannar varpå tjejan högt och tydligt (möjligen lite mumlande PGA spriten) Förklarar att fy helvete vad korven luktar illa! På väg ut ur bilen vid sidan av vägen med kjolen uppe vid tuttarna, klättrandes på de andra tjejerna skriker hon "Visst att jag inte kan äta korv men uuuhhh vad äckligt den luktar" och sedan spyr hon som en kalv. Och igen.. och igen! Till slut hasa hon sig in i bilen igen.. utammatd av ansträngningen och med glansiga ögon. Den stora poängen är att jag sitter fortfarande och äter min korv så det lutkar fortfarande korv i bilen och med andra ord tjejen skriker igen "Ahhh, fy fan vad illa det luktar!" Till sist får vi tyst på det lilla nervknippet och får henne att prata om annat smått och gott om kvällen och vips så är korven glömd. För tillfället iaf! För på ngt jävla vänster så dyker korven upp igen. När vi minst anar det! Stor eller liten, lång eller kort.. Hårig eller inte ;)

Fotnot: Ordet korv i detta sammanhang är endast till för att göra inlägget lite mer barnvänligt. Inte så trevligt med ordet kuk uppdykandes överallt. Fast i bilen så var det riktig korv vi åt. Inte kuk! HAHA!





RockyBoo™ - Korvarnas prinsessa, Ingen suger korv som jag HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Mams

Tror jag avstår från korvar ett tag.. iaf dom hårlösa moohhhaaa



ILY

2009-01-13 @ 11:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0