Rocky

Åter igen sitter jag klistrad framför datorn likt en fluga som gått på en dejt med en långtradare i 120 blås i timmen. 4 Dagar har passerat i vår nya underbart, på väg att bli-fin, lägenhet och det har varit kaos-dagar 2000. Fullt upp hela tiden och samtidigt ska man sköta sitt jobb som leker hej kom och hjälp med sjuklingar här och där. Själv har man ju sådär på en hårsmån klarat sig att undvika alla dessa bakterier som flyger omkring och förpestar tillvaron.. Däremot har jag två fruktansvärt onda munsår på över OCH underläppen som blöder och svider coh skriker HERPES-här kommer jag så långt hörseln når. Aj!


Nyårsafton tillbringades i vår helt underbara, på väg att bli fin, lägenhet tillsammans med sambo o remelie. Vi gjorde finfin mat och drack vin och sedan gick vi ut till, vad vi trodde skulle bli ett helt suveränt tolv-slag, och lekte Rambo med vältande pjäser, rökmoln och fyra tjejer som dök i diken. Jo, morsan var ju inte sådär supersmart när hon stall pjäsen på en sluttande gräsmatta, ne inte då! KLANTARSLE! Sprang bort till Bebis och kolla så att hin var okej efter alla dessa raketer "made in china" och möttes av en otroligt söt kisse som stall sig på bakbenen, lutade sig mot väggen och sa: Tjena morsan, vad gör du här såhär sent? HAHAHAHA! nevars, men hon va coollugn så vi gick hem och sov! Happy Fucking New Year!

Senaste dagarna har inneburit filmer, gardningsyning, vin och jobb! Jo tamigfan, vinbög har man gått och blivit på senare dar. Gazela is my new best friend - åtminstonde med sockerdricka i glaset ;)

Har man världens mest konstigaste vänner eller har man? Den ena är överkåt och andra överöverkåt. "Snart stoppar jag upp ngt i dig så du håller käft" eller "dom kalla fingrarna skulle man ha uppstoppad i fettan" Mmm, själv sitter jag bara och lyssnar, skrattar, håller med och samtidigt försöker memorera allt i huvudet för att senare kunna blogga arslet av mig.. HAHAHAHAHA!

Innan avslut ska jag bara citera en sak. Emelie ställer sig i sin vanliga skriva på msn/spela synth-pose och säger, men gäll, fnissig röst, "Aaa, ja vet. Ja bah vem fan är Arne!"


RockyBoo - Sån där krigar-prinsessa eller vad det heter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0