Rocky

Livet känns tungt ibland. När ngt kramar om hjärtat så du får andnöd och hela kroppen spritter i panik. Livet känns tungt ibland. När motgångar tävlar om att vara störst och när ingenting vill gå vägen. Livet känns tungt ibland. Det är en del av livet.

Med en brinnande saknad av min änglakisse Texas försöker jag blicka framåt i livet. Jag fokuserar på det fina jag har kvar och min kärlek till Bebis växer ngt otroligt genom förlusten av Terras.. Kommer alltid att sakna honom. Kommer alltid att tänka på honom. Kommer aldirg sluta att älska honom. Men jag uppskattar ist tiden jag fick med honom och ber min Loppan att ta hand om honom där uppe i himlen. Vi syns snart igen älskade syster o änglakisse <3

För att vara lite dubbelmoralisk så måste jag i samma inlägg få säga hur mkt jag älskar mitt liv. Hur mycket jag avgudar mina syskon, föräldrar, bebis o vänner. Hur mkt jag uppskattar tiden jag får med er. Finns inget bättre på denna jord än mitt liv och jag njuter av varje sekund.



RockyBoo™ - Tusen tårar fattigare.


Kommentarer
Postat av: ....

Väldigt fint skrivet.

2009-07-08 @ 07:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0