Rocky

Efter en bloggsemester som heter duga sitter jag nu åter igen framför datorn, redo att låta mina magiska fingrar dansa över tangenterna. Har under dessa otroligt tysta veckorna bloggat ngt otroligt inne i mitt huvud men har vid tiden då allt ska ut på bloggen fått total block vilket resulterar i en bloggsemester..

Olika ämnen som diskuterats flitigt inne i skallen är bland annat människors girighet och hur vi fungerar överhuvudtaget, män o kvinnors olikheter (som vanligt) och förberedlser för min nu avlägsna födelsedag. Orkar inte gå in på ngt av de olika ämnena just idag eftersom det är söndag, det blåser och jag vill hellre rita så det får ni vänta på. Istället ska jag nu, efter den otroligt flottiga middagen från farbror, begé mig hemåt till min vackra kisse, sätta på lite musik o sätta mig o rita på min tänka tattoo..

Men vi hörs hörrni, ngn gång sådär..


RockyBoo - Ten times more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0