Rocky

Nemen ta mig p åröven och kalla mig Britta vilket asdåligt väder det är idag. Lite myspys visst ooookej men nae, hellre sol o sommar med strandpartyn, karnevaler, glass, heeeeta bringor och massa massa underbart. Shit i shajsen vad jag längtar. Fick ju ett skapligt smakprov nu i helgen på både det ena och det andra av övernämnda och efterlängtade saker men inte som tillfredställde min hunger efter solbrills-prydda ögon (vilket ja har jämt visserligen) och bad så långt ögat når. Men där har vi ett problem. Då jag är rädd för tre saker. Allt som har vingar typ. allt som är slemmigt. Och allt som lever i vatten - INKL fiskar..

Fortsättning på inlägg följer senare ikväll för nu är det färskplock som gäller.


RockyBoo™ - Du vill inte bråka med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0