Rocky

Forts. på förra inlägget.

Efter som jag då är rädd för fiskar.. Eller rädd o rädd, jag gillar dom inte helt enkelt och skulle inte bli alltför upprörd om alla små individer med fenor bara gick o dog. bara så där.. Då skulle jag kunna simma omkring som en liten svan och bara glida fram genom vågorna men icke. Nu blir det mer en tävling för firrarna "vem som kan skrämma Lis mest" och så simar dom efter, ligger i bakhåll och attackerar.. Så nae, blir inte så värst mkt bad för mig.. lite då o då och doppa tårna ibland men jag håller mig mest på stranden när det vankas besök vid det blå :P

Ny dag jämfört med förra inlägget. Blev ju hetsigt på jobbet och på kvällen fanns det inte tid till att pilla vidare på bloggen så det fick bli idag ist. Men va gör det. Regnet har flytt sin kos mot typ amerika el ngt och ist så har vi fått besök att stormbyar från ryssland.. hmm, nice med omväxlande väder men shit, vi får ju wishplash skador av nuvarande.. Hela viken går typ omkring med vita fula kragar runt deras fula nackar oph beklagar sig över väderväxlingen.. Haha.. Människor är rätt klagiga faktiskt. Ingenting som är bra nog och ingenting som duger.. giriga jäävlar *ängel*

Nae.. nu blir det till att fixa lite så där superroliga saker som bara jag kan *inte*.. fylla eftermiddagen med städ och tvätt men visst okej, går ju rätt fort nu när jag bor mindre ;)




Take care.

RockyBoo™ - Your heartbeat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0