Rocky

Bye bye birdie.

Med brainstorming på elit-nivå kokar jag idéer värre än vad pomperipossa (häxan vet ni :D) kokar soppa på små negerbarn.. detta görs förebyggande för vad som ska ske kommande helg. Måste väl ändå erkänna för både er och mig att vänstra hjärnhalvan (den som står för kreativitet o sånt skit i jämförelse mot högra som är lite mer logisk) väger tyngre med partytänkande än vad den höra "tadetlugntihelgenLisette" gör.. nae, blir nog lite vodka o en cigg lördagkväll åh ge mig :D Har blivit rätt skapligt med "party all night long" med klackar och frisyrer på topp på sistone.. men va fan, I'm living life and it's gooood så gå o stör ngn gammal tant med rullator eller kittla pappa unde foten ist.

Torsdagkväll. Bones. Päronsplittglass. Kan det bli bättre? Ehhh nae. Ge mig en cigg och ett duntäcke så är jag mer nöjd än vad Angelina Jolie är efter en natt med sin Pitt. Oh jaa, jag menar det :) (har ändå aldrig varit så förtjust i den blonda pitten från staterna. Snackar vi Robert "Twilight-hunken Edward Cullen åh ge mig" Patterson så blir det andra bullar.. Då räcker det inte med en cigg o lite glass för att stilla mitt begär.. ah ah ah Mr english navigator, då krävs det att det dras fram med tungt artielleri :D Men drömmar kommer drömmar går men min päronsplitt i frysen står så det nlir nog att gå käka den ist så får nog ringa min Edward o ställa in kvällens dejt på plaza ;) Får ta igen det nästa vecka när vi tar planet till Mallorca :D



älskling.

RockyBoo™ - Trust me. Stuck in your head.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0