Rocky

Jag hatar verkligen nattfjärilar. Jag vill att alla dessa vidriga djur ska trilla ner i backen och dö. Jag får ryck bara av att tänka på dom och kan inte ens titta på en bild på asen utan att börja tjuta. HATA!!! Förstår inte varför man ska behöva vara rädd egentligen.. Alltså för saker som verkligen kan påverka och/eller skada en är helt annorlunda men såna här löjliga skitjävlar. Shit, inte som att jag går omkring o tror att dom ludna små äcklen ska hoppa på mig o bita mig men trots d så är jag så förbannat rädd att hjärtat nästan stannar om jag möter en. Inte sådär jäääättekul nu när vi kommer till sommaren när det verkar som varenda en av dom där förbannade vingprydda (varför har dom vingar egentligen BLÄ) små fula fi**orna kommer till sverige för att beundra vår vackra skärgård el ngt.. jag mena kom igen, hur många är ni där ute egentligen??? Nog med det så blev jag idag på jobbet grymt arg på en fluga. Idioten håller på o surrar framför ögonen på mig och rätt som det är så sätter han sig på kinden på mig. HALLÅ???? respekt? ditt förbannade jävla flugas skrek ja och vräkte upp näven (som NEEEE inte träffade den svarta lilla kåtbocken) och klappa till mig själv i facet.. GÅ O DÖÖÖÖÖ!!!

Och i och med det har jag fått utlopp för dagens aggresion (rättstavat?) så nu kan jag fortsätta med att vara precis sådär lagom härligt gullig o gosig som bara jag kan :) slut som ett as efter jobbet som pinnade på rätt skapligt idag visserligen men känner mig som en kokainpåverkad elefant på avgiftning.. då känner man sig jääääävligt tung i kroppen ;) Sitter o väntar på bästa<3 som ska joina mig i lyan ikväll på lite skvaller och godis o desperate :D åh älska! Såå.. lite mer facebookbögande med lite quiz som grädde på moset and I'm ready to goo så byebye birdei och försök att inte hänga föööör länge borta på intensiven med bruten tå :P





RockyBoo™ - They know you want me baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0