Rocky

Med vita naglar och en jävla attityd.


Mitt oändliga tjat om skrivkramp håller i sig.. fast lite sådär på halvraft :) Typ som att krampen sitter i högersidan av min kropp för tillfället och tillåter en liten del av mitt underbara Alterego RockyBoo tränga fram under ytan. Nästan som en liten fagkrokus, färg lila, som kämpar sig genom det blöta gräset för att göra entré längs med väggarna i hela jävla viken. Missförstå mig rätt. Älskar att våren är på väg men för min del skulle vi gärna kunna hoppa över dom där små skotten som leker tittut här och där och gå direkt på underbara sommaren. Har en liten känsla långt inne i benmärgen som bara skriker (typ om ni tänker er en lite bebis som inte får mat, så högt skriker den) att den här sommaren.. DÅ JÄVLAR! Satan i gatan vilken kanonkalasunderbarälskad sommar det SKA bli.. för det blir ju vad man gör det till ;)

Här skulle det ha stått massor om vad jag gjord idag men eftersom blogg.se så snällt tog bort det genom att ngt blev fel och att den ifon bara är så otroligt trist så sktier vi  det!


RockyBoo™ - Unik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0