Rocky

Min strävan efter en lugn helg gick idiot-käpprätt åt helvete. Men tur var väl det ;)


Samtidigt som klockan denna otroligt sega söndagkväll tickar sig fram i slowmotion sitter jag framför datorn och pilla med en mycket avlägsen men ändå mycket närvarande bakfylla i kroppen. Börjar sakta vakna till liv igen efter helgen (som vanligt) vilda bravader med tjejerna i släptåg ;) Bestämde mig för att ta det lugnt och att inte supa huvudet i småbitar redan i veckans tidigare skede men för dom som känner mig så var det lite överambitiöst att försöka lova ngt sådant ;) Bli ett kort men gott inlägg då jag ska göra ett besök hos min underbara vän sängen och leka vilt med ett täcke :)



Hörs ngn gång!


RockyBoo™ - rätt så tyst idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0