Rocky

Tjaarå snyggingar. Dags för upp.dat. on the blogg. Kan börja med att berätta lite om den otroligt stressade fredagen. Fixade ordning allt med lgh:t och mig innan jag vid 5 stack till jobbet. 4 timmars pinigt arbete - väl medveten om att mams o syster med kompani joinat varandra i lägenheten och inväntade att min så otroligt festglada preson skulle dyka upp. Klockan 21'00 låste jag dörrarna till ica och rivstart/burn hem.. Förfest hos mig i ungefär två timmar med bland annat dans, skvaller och en morsa som blev alldeles för full alldeles för fort och stod i hörnet och kraxade att "LIIIIIISSAN du måste höra Alcazar!!" Varpå jag med lite halv uppgiven min o grogg på väg ner genom strupen suckade, tittade på syrran och frågade "menar du den låten du spelat fyra ggr på rad nu?" HAHA! På med dojjor och så började vi traska den alltid lika tråkiga vägen ner till Davidsson. Förstår inte varför man inte ser till fixa skjuts innan eller typ tar syrrans kickboard o rulla ner, haha Morsan på styret, syrran på axlarna och sen kan man rulla hela vägen fram till dansgolvet och parkera kickboarden på scen till the klock strikes two! *asg*
Dansade stenhårt och hoppade upp och ner fram till stängning och begav sig sen hemmåt och sooooov. Somnade som en stock med både det ena och andra i tankarna ; )

Lördag. Vaknar med ena ögat vid typ elva och den andra tror jag kom igång runt ett tiden :P Var skapligt bakis och huvudvärken gjorde sig påmind genom att trycka ner ögonlocket över höger öga varje gång den slog till - härligt "not"!
Men på´t igen. Syrran undrade om jag ville leka fjortis för en kväll o hänga på dom till gusum /skämt å sido hade jävligt kul) tog bussen upp vid nio och satt sen o svepte jäger vid köksbordet och skvallra med tjejerna så fyllan var ett faktum när jag reste mig upp. Lite minnesluckor men fan vilken kväll - riktigt kul!

Söndagen behöver vi inte ens gå in på för jag får ångest av att bara tänka på den. BLÄ! Men supertrevlig helg i bakfickan och tack till de personer som var med o gjorde den..



UV-strålar på elitnivå.

RockyBoo - Jag tar dig dit du vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0