Rocky

Klockan 4 i eftermiddags studsade jag upp från min madrass (jaa, madrass - sambo o ja har inga sängstomamar i vår fina lilla pittoreska (heter d så??) lägenhet, haha!) och styrde vägen mot köket där tjejerna satt o rökte. tog ur lurarna ur öronen och slutade med det dansa vilket var ASTRIST så på me musik i the speekers och så fortsatte ja min regndans.. Fast d blev snö ist :S Gjorde ordning mitt bara så perfekta yttre, drog på mig skinnjackan och vinkade till the gal's att det var time to dra. Hoppade in i porrbilen (som för övrigt fått så fint namn för att den bokstavligen juckar fram över asfalten :S ) och drog mot Ica. Själva arbetspasset kan vi förkorta med suveränt bra och jag var piggare o gladare än någonsin ;)

Nu däremot. Klockan har slagit 22.13 på onsdagskvällen och jag är trött! hör o häpna - ROCKYBOO ÄR TRÖTT! Helt slut i kroppen och det ska bli så otroligt skönt att dyka ner i en varm säng :P

Ne ni. Tappade skrivhumöret borta i hörnet med damm så over and out.


RockyBoo™ - Höna på tjack tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0