Rocky

Inte lätt att vara svår i svåra tider med en lätt kompis - det är ngt man får jobba stenhårt på ;)


Sitter på en vit plaststol från ikea i mitt otroligt vackra kök och leker datanörd på hög nivå. Framför mig ligger resterna av den så förbannat sura clementin jag nyligen klämde i mig. Och med det tänker jag också skvallra om att clementinens kärnor var lika jävla stora som bollarna på en liten apjävel. Kan ju för fan skjuta ner halva afghanistan med par såna i ryggsäcken.


Syrran och Mat sitter på den andra vita plaststolen resp. trästolen som snart säger tack och adjöss och typ lägger av på bekostnad av Mat's svanskota. AJAJ! Sitt still där nu Mat annars går det snett och gör oooooont ;) Med grillchips i strupen och mobiler i högsta hugg sitter dessa två donnor och diskuteraqr både det ena o det andra medans jag sitter brevid, leker journalist och antecknar allt som flyger ur deras munnar. "Han gjorde så", "han sa det", "Ne läääääägg av! (stora ögon)" HAHA! Fan, med dom anteckningarna skulle jag kunna lista ut frågor och svar och sen skriva en självhjälpsbok för unga tjejer som bara så otroligt vill att killen borta i hörnet ska titta på deras finniga rosiga kindknotor och bli kära! HAHA!

Nepp och hopp alla små grodor och prinsar ute i kalla sverige. Dags för mig att avsluta ett ngt kortare än vanligt blogginlägg som idag blev tillägnat Emmah och Mat och alla andra tjejer i universum som mår så lika förbannat bra som jag! Dra åt helvete alla jävlar och kalla mig Guru of the year - här kmr tjejen Nr 1! ALLTID!



RockyBoo™ - Högt upp bland molnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0