Rocky

Gudarna ska veta att jag när jag i fredagsmorse vaknade upp sjuk som jävla åbäke att jag var arg! Det kittlade i tårna och jag redo att döda. Om jag inte varit död så bra själv. Japp, som ni förstår så tyckte inte ödet att det räckte med att leka fucked up-zombie förra veckan utan ville leka med mig som marionettdocka en vecka till och med det vaknade jag i fredags med stans jävla halsont och feber som sköt i taket. Låg avsvimmad hela dagen och fick mot min vilja ställa in inflyttningsfesten som jag så nogrannt och lyckligt planerat in i minsta detalj. Låg dålig i två dagar håller ännu på att tillfriskna - fast det vill inte riktigt släppa vilket stör mig något oändligt!

Så bloggen blir lidandes. Har inte hänt mkt på sistone då jag har suttit i min lgh:t och tittat ut genom det frosttäckta fönstret och gråtit tårar av is då jag sett alla andra ha kul och vara utan äcklig sjukdom! Så därför blir det kort idag. och opersonligt. inget alls i RockyBoo-anda! Men jag kmr nog igång ngn gång igen hörni, ni behöver inte gråta. Spara dom tårarna till när ni förstår att ni aldrig ngnsin kommer att bli lika suverän som jag! På allt!



RockyBoo™ - Sick but still the star


Kommentarer
Postat av: Anonym

din lägenhet`?

2009-03-06 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0