Rocky

Ohh, I've been travelling on this road to long.


Om man inte tycker om fåglar (eller rättare sagt avskyr dom och blir livrädd när dom närmar sig) så är det inte en sådär jättetrevligt överaskning när en duva sätter sig ner brevid en på T-centralen och tar en kopp kaffe medans den smilar i stil med "jagvetattduärärddförmiglillaflicka".. Fnys. Nae, riktigt så social var inte duvjäveln men han hoppade omkring sisådär tre-fyra meter från mig där inne i väntan på mitt tåg. Men en sparv eller ngt skit som kompis tissa och tassa dom runt bland borden och åt smulor och levde livet medans jag satt på en halv trasig och otroligt obekväm träbänk och bestämde mig för att fly fältet. Tog mina väskor och drog ut på gatan och tände en förbannat god cigg för att åter igen bli attackerad av en duva. Hmm, började misstänka att dom snobbiga 08:fåglarna möjligen hade ngt emot mig.. haha. Men nae då, riktigt så var det inte nu heller.. men det skedde en duvattack precis brevid mig på en kvinna som viftade vilt med händerna så fågelfjärten försvann.. usch, skulle slå ihjäl det fjäderprydda aset om det hoppade på mig!


Just trying to find my way back home.


Nu nyinflyttad i min så otroligt glammiga etta på storgatan (jag vet det bara skriker fjortisparty om adressen) och my place har stor potencial (stavas det så??) och jag har redan diverse ritningar på olika byggen som ska ske inom mina 42m2 för att pimpa upp stället i äkta Lis-stil.. vilket alla vet innebär ngt förbannat snygg yta ;)
Först ut är sängbygget som kommer resultera i en meterhög (minst) ca 3m lång o 2m bred säng för diverse aktiviteter ;) sen får vi se vad som dyker upp på agendan, tror det blir min hylla för mina brills som blivit för många för att ha liggandes (rör sig om sådär 40par).. Välkommen på inflyttningsparty framöver allihopa. HA, inte! Inbjudningskort kmr så ni som inte får ngt fuck off och dyker ni upp ändå får ni ta fönstervägen ut och joo, borde nämna att jag bor högst upp men visst, är ni ute efter lite fritt fall o inte har råd att åka till grönan så kom förbi utan inbjudan så blir det åka av! ;)


The old me is dead and gone, dead and gone.
                                               - T.I. feat. Justin Timberlake.


RockyBoo ™- Nightmare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0