Rocky

Mina cigg är slut!! Och i min desperatat jakt på rökbara ting får jag anstränga mig för att inte mörda katten.. Hans svans ser faktiskt ut att brinna rätt så förbannat bra ;) Haha, nedå, inte.. Lilla Texas ska få behålla sin damvippa till bakbehag prec. som älsk.Bebis som ligger inne i sängen och njuter av livet.. Den lilla kissen springer runt mina ben och skriker efter frukost som kommer att serveras om sisådär två-tre minuter vilket är alldeles föööör lång tids för han. Skulle han få bestämma skulle maten stå framm 24-7 och han skulle se ut som en sumo-kisse (vilket iochförsig skulle va rätt sött men stackars kisse) så nae, blir mat om som ja sa, två tre minuter!

Förbereder lite te och sen blir det promenix för hela slanten.. Måste dock gå heeela vägen till jobbet utan musik för att hämta mitt headset som jag motvilligt glömde där förra veckan. AHH. HATA!!! Men men.. bara att kubba på (som syster säger) o hoppas att jag inte möter alltför mkt tråkiga människor på vägen (shit att jag ligger illa till om ja möter ngn som tycker jag är kort o otrevlig som sen läser min blogg - attans vad han/hon kmr fatta att jag inte orkade prata med en tråkig person som den) HAHA!! Får titta ner i backen hela vägen och låtsas att jag är någon annanstan (vet exakt vart jag är då om ja får önska ;) ) Och kubba på den känslan ist.

Nae. Nu har jag suttit alldeles för länge vilket Texas också tycker när han frenetiskt tuggar sig genom mitt vänstra ben i hopp om att det ska smaka oxkött prec. som hans mat.. AJABAJA kissekatt, du får ont i magen :D


Punkt.

RockyBoo™ - Glittrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0