Rocky

Ah ah Mr spanish golddigger.. aldrig mera minttu. el jo kanske.. jo klart som fan ett glas med minttu, is o mjölk ÅHH ge mig.. fast inte nu! ne fy, väntar ett tag så baksmällan verkligen hinner försvinna ur mitt system för så äckligt förbannat närvarande som den var igår.. mm, it's enough for ett tag ;) Kanske en vecka el två.. HAHA!
Inte på sådär superduper blogghumör men har så förbannat tråkigt. Sitter o väntar på att syster ska dyka upp o hjälpa mig med det absolut sista över från gamla till nya placet.. Sen är det bara å köra på. Lgh:t har ju inte varit direkt bebolig sen jag fick den i onsdags men det har funkat.. Lite sådär ungkarlslya/invandrar hem med typ en lampa, en halv soffa o massa skit på golvet.. Hmm.. Bättre blir det när bygget sätter igång!  Satt igår o gick igenom ritningarna med min kära far som iochförsig fattade noll (sorry pappi) men så brukar det vara så men efter ett tag kom vi på samma plan o pappi började använda musklerna innanför pannbenet ;) Haha, nee, pappi är geni när det kmr till sånt där så det var mest jag som simmade under ytan o inte fattade men satan i gatan vad bra det blev när det tände till o ja fattade va han menade.. Ouff, vad nice det kmr bli :)


RockyBoo™ - Storasystern ALLA vill ha och ALLA andra vill va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0