Rocky

Kan man ens fysiskt våldta en ekorre? Inte nog med att det tar emot psykiskt men är det liksom möjligt?? Dom är ju rätt små menar jag.. Hmm, tål att funderas på! Blev dock lite fulliskratt när två av mina små kolleger och jag hamnade brevid en pall med särla-toapapper förut med just ett dussin ekorr-ungar på vilket direkt drev mina tankar till mitt tidigare inlägg om just att våldta en ekorre.. Nae Lis, vad tänker du på?? Egentligen, sjukt och tänka på att våldta en stackars ekorre.. Haha.. För att göra ett snyggt hopp och byta "topic" Kör vi istället på kommande helgen som närmar sig med stormsteg och jag har aboslut NOLL på agendan.. shit i skithuset killar (haha kul det blev då :) ) va ska vi göra åt det.. Har ju faktiskt en egen lgh:T nu och en 24/7 partykåt syster med kompani så troligen blir det som vanligt att halsa lite grogg och vakna på söndagen med ångest, minnesluckor och svullobegär tvåtusen (förstår inte varför men par timmar efter festande så skriker min mage efter flott i stil med pizza eller hamburgare).. Just den delen av baksmällan brukar ju vara rätt trevlig eftersom jag på ngt väntser alltid lyckas fixa  mat i mängder som trycks ner i kistan och sen är man lagom mätt för en vecka framåt :)

Men för tillfället just nu som jag skriver står jag gömd bakom tugummishylla på ica vammar och hör kunder närma sig.. Rätt så förbaskat lugnt och blir ju inte sådär jobbglad av att se mina arbetskamrater springa i glassboxarna och välja ut ngn smaskig nyhet som dom ska sätta sig och trycka i sig borta i lunchrummet.. GE MIG MEEEEED!! Dumma jävla golvarbetare. sätt er bakom kassan och knip medans jag trycker i mig piggelin och daimstrutar i mängder så jag inte kan gå på två år sen ;)

Haha.. ne nu är det bäst jag slutar att skriva för jag är på sånt fucked up humör att i princip vad som helst kan tränga sig genom mina läppar.. HAHA ni ser, skrev jag precis det?? Haha min mamma kommer kräkas!!!



Låser käften och ler mot mina kunder ;)

RockyBoo™ -Ne nu glömde jag ciggen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0