Rocky

Lis i farten vettni, bara o hoppa undan!

Efter en otroligt seg och långdragen blogg-semester sitter jag nu med nyvunna krafter framför tangentbordet redo att ge det en upplevelse det sent ska glömma. Ska låta mina fingrar dansa över de nerkletade, dammiga och söndernötta bokstäverna i hopp om att få ut iaf några vettiga ord ;)

Har under dessa så kallade semesterdagar hunnit hända otorligt mkt runt RockyBoo!! Kan börja med att berätta att jag Införskaffade mig Piercing Nr 9 förra fredagen, för att vara exakt den 24e april vid sisådär 1900-snåret på kvällen av älskade Lex på Tattomässan, Norrköping. Gjorde mindre ont än förra surface piercingen och med ett stick, liten flirt med piercaren och svidande snygg titanstav genom överdelen av handleden åkte jag hem nöjd och belåten och söp skallen av mig :P Lördagen bjöd på jobb och fix o trix inför nya lyan som idag överlämnades i mina händer varpå första egna lgth:ten nu finns på CV.T (har man sånt på CV:N? "Lisette har hyrt och skött en lägenhet heeelt själv. 1rok." haha, ge mig jobbet direkt killar ;) ) Övriga saker som cirkulerat är byggplaner (som vanligt har Lis alltid ngt på G som hon ska göra), packning, besök i huvudstaden, sjungit chefen av stolen och jobb i oändlighet :P Alltid bra at ha nu när lgh:ten ska ordningfixas i riktigt fin Lis-anda :P satan i gatan dra mig baklänges vad nica den kommer bli - lovar er! Ngn som vill övernatta i min specialbyggda säng på 2,6*2m?? HAHA!! suck me sideways och sov på golvet jävla råtta!

Over and out.


RockyBoo - En förbannat snygg jävla perfekt kvinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0