Rocky

Samtidigt som min baksmälla sakta men säkert gör sig påmind inuti mig så försöker jag depserat tvinga bort den med hjälp av ibumetin (Ni vet det där lite billigare alternativet till Ipren ;) ) Fick nog i mig liiiite mycket igår för på vägen hem så trippade jag lite hej vilt åt både höger och vänster medans min Mr Ocean fick kämpa och locka på mig som en liten kisse för att jag skulle springa ikapp hans lite nyktrare fart. Kvällen var däremot otroligt kul och gick alldeles för fort. Var längesen som jag festade en hel kväll ist för att efter jobbet kl 9 hälla i mig ett kvarter och på klackar springa ner till krogen och typ däcka halvvägs genom kvällen. Välkommet och på min göraom-lista :P

Nu däremot så sitter jag med stans jävla hörlurar på mig och leker tonåring med Miley Cyrus i öronen. Darling sitter en dm från mig och spelar Bond som han vore född med speldosan i nävarna. Satan i gatan killen kan skjuta ;) HAHAHA! Har tagit mig i kragen och städat upp lite efter gårdagen och snart blir det att ge sig ut på en lite promenix tror jag. Gå förbi farsan och dra ett varv på trummorna skulle vara mycket lugnande för mina fortfarande spritfyllda ådror. Eller okej, inte fortfarande spritfyllda men kan slå vad en häststjärt om att det flyter om omkring lite sån där vodka i blodomloppet trots gågna timmar sen sista groggen..

Ne fan. Ikväll blir det mys på elitnivå med film o käk tillsamman med darling, syster och kanske Marcus.. Me like.
tack o gonatt.

RockyBoo™ - Eliten personifierad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0