Rocky

Med en spelnörd boende i min kropp sitter jag och vaktar som en hök över min, syster och Mr ocean's olika FB spel som måste passas som ett litet spädbarn. Så sant som sagt, darling, glöm ungar, jag har facebook ;) Needå, skämt åsido. Gulligt värre med små bebisar och troll med trots upp till öronen. Första läxorna och första discot, Oh gud ge mig. Men inte än på par år! Nee, för tillfället så har vi det bra jag och min karl med våra tre små kiissar så kräks och blöjor är välkommet om par år som sagt.. Och jag tror inte älskling har ngt som heeeelst problem med å vänta ;)

Dagen till ära har jag vandrat omkring som en hemlös och fryst både näsan o fingrarna av mig nere på den årliga oktobermarknaden. Köpte ett BLÅBANDET för prostatacancer som jag blev överlycklig över att hitta. Mr Ocean köpte också ett så vi är värsta mode-copy-cats nu :D Och höjdpunkten av dagen var strömmingsburgaren som satt sååå otroligt fint i magen. Nu däremot blir det käk och sen senare en dusch, fixa naglar och sen lite skriverier innan sängen!


Hörs.
RockyBoo™ - Kvinnan i hans liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0